מה יגרום ללקוח הפוטנציאלי לקנות דווקא ממך

25/8/21

היום אני אתן לכם עצה טובה לפרסום (גם בתקופה של קורונה באה והולכת…)

נפגשתי עם לקוחה חדשה שבבעלותה עסק ותיק. היא סיפרה לי שלפני תקופה יצאה בפרסומים מאסיביים בהשקעה של מאות אלפי שקלים -והם לא הביאו לה את התוצאות המיוחלות (למען האמת היו כמה טיפטופים…)

נכון, עברנו קורונה, הרבה עסקים נפלו לקשיים גדולים בעקבותיה….

אבל גם היום, מי יודע מה טומן לנו העתיד? האם אי פעם יכולנו להיות בטוחים לגבי ה”מחר” ומה שהוא יזמן לנו?

“אז אם כך”, שאלה אותי אותה אישה יקרה, “אולי כדאי פשוט להניח לדברים שיקרו מאליהם?? אולי בתקופה כ”כ מעורפלת “שב ואל תעשה” עדיף? אולי חבל לקחת את הסיכון ולהשקיע כ”כ הרבה בפרסום / שיווק / פיתוח???”

אז לא, אתם לא צריכים לוותר על החלום שלכם היום, וגם לא לחכות לו בידיים שלובות…

העסק שלכם מחכה לכם ואתם צריכים בשבילו הרבה אנרגיה וחשיבה חיובית.

אז איך נעשה את זה נכון?

חשוב שנזכור: אנשים קונים פתרונות לכאבים שלהם!!

ומכיון שהלקוח בד”כ לא קונה מוצר אלא את הערך שהוא יקבל ממנו (למשל איכות חיים / שלווה / ביטחון / מעמד חברתי וכו’) כמו המשפט הידוע “לקוח לא קונה מקדחה, הוא קונה את החור שהוא צריך בקיר”…

לכן חשוב שתתנו ללקוח את ההרגשה שאתם מבינים אותו, את הצרכים שלו, ומה הוא באמת מחפש היום יותר מתמיד… שאלו את עצמכם האם המוצר / שירות שלי נותן מענה לכאב/צורך של הלקוחות שלי?

תקשיבו ללקוחות שלכם, דברו לכאב שלהם, לצרכים שלהם, תבינו אותם, תנו להם ערך לחיים.

אל תתמקדו במשפטים מבריקים ומפוצצים, אל תזרקו סתם סיסמאות לאויר –חשוב יותר לומר את המסר ברור וקולע!

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן