אודות

איך עוד אפשר להפתיע בעולם רווי מותגים
ומה המתכון הסודי שלנו ב”פיקנטי”?…

אודות

איך עוד אפשר להפתיע בעולם רווי מותגים
ומה המתכון הסודי שלנו ב”פיקנטי”?…

אודות פיקנטי

אנחנו אוהבים רעיונות חריפים.
אנחנו מחפשים טעמים מפתיעים.
אנחנו חותרים להישגים חותכים.

זה התבלין הסודי שלנו במשרד הפרסום ‘פיקנטי’.
זה המתכון שמביא את הבשורה הגדולה ללקוחות שלנו.

ב’פיקנטי’ מלווים עסקים לתוצאות, נקודה.
לכן. אנו עובדים עם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה
בתחומי האסטרטגיה והקריאייטיב, התוכן והעיצוב.
רק כך, העסק שלכם יגיע להישגים שטרם הכרתם.

1. מחקר וניתוח אסטרטגי
נגדיר את האסטרטגיה ונקבע מטרות. נבין מהם ערכי המותג שלכם, מי קהל היעד, מי המתחרים ובמה אתם נבדלים מהם. מכאן נתאים את המסרים ואת ערוצי הפרסום עבור לקוחות העסק.
2. מדיות וכתיבת תכנים
כעת נעביר את המסקנות שעלו מהמחקר אל מחלקות הקריאייטיב והקופירייטינג, שם נעבד את המידע לרעיונות מתוחכמים ונועזים. הפרסום והיח”צ שנפיק נולד להפתיע, לייצר חוויה ולעודד פעולה.
3. בחירת שפה עיצובית
ויז’ואל מבריק שמשלים את משפט המחץ, הוא קריטי לאפקט שנקבל במיתוג ובפרסום. נבחר בקפידה את השפה החזותית להעברת המסרים, ונעניק לעסק שלכם עיצוב מלא חדשנות וטעם.

בואו לכבוש את היעד הבא שלכם איתנו.
ברכי אמסטרדם-מעצבת גרפית  משנת 2012 ומנהלת ‘פיקנטי’.

דילוג לתוכן